REKLAMACJE i SERWIS INTELIGENTNEGO STEROWNIKA IMF

Droga reklamacji / serwisu

 2. Dołącz wypełnione zgłoszenie reklamacyjne do paczki. 
 3. Do paczki dołącz kserokopię paragonu lub faktury. Reklamacje bez załączonego dowodu zakupu nie będą realizowane.
 4. Inteligentny Sterownik IMF wyślij na adres: Dział wsparcia technicznego IMFilter ul. Szarotki 24 72-100 Goleniów.

Pamiętaj! Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.

Dokument reklamacyjny należy dołączyć do paczki. Nie należy wysyłać go mailem. 

Maksymalny czas realizacji reklamacji to 2 tygodnie licząc od dnia otrzymania sterownika.

Model zastępczy

Jeśli nie możesz sobie pozwolić na brak sterownika istnieje możliwość wysłania modelu zastępczego na okres reklamacji lub naprawy. Po otrzymaniu sterownika zastępczego należy niezwłocznie wysłać uszkodzony sterownik do reklamacji.

 

Wypożyczenie modelu zastępczego jest darmowe przez 5 dni. Każdy następny dzień wynajmu sterownika to koszt 17zł netto/dzień. 

Sterownik zastępczy należy zwrócić w stanie co najwyżej wykazującym normalne zużycie. Nieakceptowalne są liczne rysy, zanieczyszczenia oraz wgniecenia na obudowie. 

 

W celu otrzymania sterownika zastępczego wypełnij formularz poniżej.

Pytania prosimy kierować mailowo lub telefonicznie:

605 96 97 96 lub piotr@inteligentnysterownik.pl