1. Teraz wyślij zdjęcia z miejsca montażu sterownika.
Na zdjęciach powinno znajdować się:1. Miejsce montażu sterownika
2. Studnia głębinowa (wyjście z ziemi wraz z wykończeniem)
Zdjęcia możesz wysłać:1. Na adres email: serwis@imf.com.pl
2. Na WhatsApp: 609 96 94 96
3. Wgrać na portal: https://wetransfer.com i przesłać link na adres serwis@imf.com.pl
2. Spakuj reklamowany Sterownik IMF wraz z dowodem zakupu, numerem kontaktowym oraz imieniem i nazwiskiem.
3. Wyślij na adres: Dział wsparcia technicznego IMFilter, ul. Szarotki 24, 72-100 Goleniów.
Maksymalny czas realizacji reklamacji to 2 tygodnie licząc od dnia otrzymania sterownika.
Pytania prosimy kierować mailowo lub telefonicznie:
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej satysfakcjonujące wrażenia dzięki zapamiętywaniu Twoich preferencji. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na użycie wszystkich plików cookie.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.